Eπιστροφές προϊόντων



Μου έκαναν ένα δώρο το οποίο θέλω να επιστρέψω, τι πρέπει να κάνω;
Ελάτε στο πλησιέστερό σας κατάστημα Cosmos Sport ή Sneaker10 έχοντας απαραιτήτως μαζί σας την κάρτα αλλαγής. Εάν δεν έχουμε ακόμα κατάστημα στην πόλη σας επικοινωνείστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.
Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
Εσώρουχα, μαγιό (κάτω μέρος) καθώς και κάλτσες δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.


Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν σε ένα φυσικό κατάστημα Cosmos Sport;
Φυσικά, αρκεί να μεταβείτε στο πλησιέστερό σας κατάστημα Cosmos Sport ή Sneaker10
Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση ενώ θα σας ζητηθεί και το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς.
Εσώρουχα, μαγιό (κάτω μέρος) καθώς και κάλτσες δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.


Αν δεν έχω τη δυνατότητα να επισκεφτώ κάποιο κατάστημα πώς μπορώ να κάνω την επιστροφή;
Θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα που υπάρχουν στο έντυπο οδηγιών επιστροφής, μέσα στον φάκελο που συνόδευε την παραγγελία σας.
→Μπορείτε να δείτε συνοπτικά όλους τους τρόπους επιστροφής εδώ.


Πώς στέλνω τα προϊόντα πίσω στην εταιρεία σας;
Από Ελλάδα: Καλέστε το ή μεταβείτε στο πλησιέστερό σας από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής και στείλτε το δέμα με δική μας χρέωση στην εξής διεύθυνση: Sneaker10.gr, Λεωφόρος 62 Μαρτύρων 148, ΤΚ. 71303, Ηράκλειο Κρήτης, Τηλέφωνο: 2811-808888.
Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Από Κύπρο ή εξωτερικό: Η επιστροφή πραγματοποιείται με χρέωση αποστολέα, με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφορών επιθυμείτε. Συσκευάζετε κατάλληλα το προϊόν μαζί με αντίγραφο του παραστατικού αγοράς και μας το επιστρέφετε στη διεύθυνση Sneaker10.gr, Λεωφόρος 62 Μαρτύρων 148, ΤΚ. 71303, Ηράκλειο Κρήτης, Τηλέφωνο: 2811-808888 ώστε μόλις το παραλάβουμε κι εγκριθεί η επιστροφή σας να σας επιστρέψουμε την αξία του (τυχόν έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας δεν επιστρέφονται). Σας συστήνουμε να επιλέξετε εταιρεία που σας παρέχει την δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας του δέματός σας.


Μπορώ να επιστρέψω μέρος μόνο της παραγγελίας μου;
Φυσικά, αρκεί να συμπληρώσετε και σε αυτή την περίπτωση τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που θα έχετε λάβει με την παραγγελία σας.
Επιστροφές δε θα γίνονται δεκτές χωρίς τη φόρμα συμπληρωμένη.

Αν χάσατε τη φόρμα επιστροφής πατήστε εδώ.


Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα προϊόν;
Όλες οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς.


Πώς μπορώ να επιλέξω άλλο προϊόν;

  • Απλά ελάτε στο πλησιέστερό σας κατάστημα Cosmos Sport ή Sneaker10.
  • Αν δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα κι επιθυμείτε να γίνει παράδοση στο χώρο σας ή παραλαβή από το πλησιέστερό σας από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής τότε επιλέξτε «κουπόνι επιστροφής» και συσκευάστε κατάλληλα το προς επιστροφή προϊόν μαζί με τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής. Καλέστε το ή μεταβείτε στο πλησιέστερό σας από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής και στείλτε το δέμα με δική μας χρέωση στη διεύθυνση: Cosmos Sport, Λεωφόρος 62 Μαρτύρων 148, ΤΚ. 71303, Ηράκλειο Κρήτης, Τηλέφωνο: 2811-808888. Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας κι εγκριθεί η επιστροφή σας θα λάβετε μέσω email και/ ή sms το κουπόνι επιστροφής σας το οποίο θα εξαργυρώσετε στην επόμενη παραγγελία σας.

Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Αν χάσατε τη φόρμα επιστροφής πατήστε εδώ.


Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή μεγέθους;

Απλά ελάτε στο πλησιέστερό σας κατάστημα Cosmos Sport ή Sneaker10.
Αν δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα κι επιθυμείτε να γίνει παράδοση στο χώρο σας ή παραλαβή από το πλησιέστερό σας από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής τότε επιλέξτε «άλλο μέγεθος» στην φόρμα επιστροφής προϊόντων συμπληρώνοντας στην διπλανή στήλη το επιθυμητό μέγεθος. Συσκευάστε κατάλληλα το προς επιστροφή προϊόν μαζί με τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής και καλέστε το ή μεταβείτε στο πλησιέστερό σας από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής για να στείλετε το δέμα με δική μας χρέωση στη διεύθυνση: Cosmos Sport, Λεωφόρος 62 Μαρτύρων 148, ΤΚ. 71303, Ηράκλειο Κρήτης, Τηλέφωνο: 2811-808888. Θα καταχωρήσουμε την παραγγελία σας για το νέο μέγεθος μόλις παραλάβουμε το δέμα σας κι εγκριθεί η επιστροφή σας ενώ σε περίπτωση που το μέγεθος που ζητήσατε δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να σας προτείνει εναλλακτικές.

Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Αν χάσατε τη φόρμα επιστροφής πατήστε εδώ.


Πώς θα λάβω το κουπόνι επιστροφής;

  • Το κουπόνι επιστροφής είναι ένας κωδικός που θα λάβετε μέσω e-mail και/ή sms μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν κι εγκρίνουμε την επιστροφή του.
  • Αν έχει γίνει online παραγγελία, τότε θα το λάβετε μέσω e-mail και/ή sms.
  • Αν η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά τότε το κουπόνι επιστροφής θα έρθει μέσω sms στο κινητό που μας έχετε δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι επιστροφής;

  • Στο τελευταίο βήμα της online παραγγελίας καταχωρείτε τον κωδικό του κουπονιού σας στο ειδικό πεδίο κι έπειτα πατάτε «εξαργύρωση».
  • Αν η παραγγελία γίνει τηλεφωνικά/ μέσω Facebook/ Instagram/ email/ φόρμας επικοινωνίας τότε ενημερώστε τον εκπρόσωπό μας για τον κωδικό του κουπονιού επιστροφής που έχετε λάβει.


Είχα ζητήσει κουπόνι επιστροφής και μόλις το έλαβα, άλλαξα όμως γνώμη και θέλω επιστροφή χρημάτων. Τι πρέπει να κάνω;
Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας προκειμένου να ακυρώσουμε το κουπόνι σας και να προχωρήσει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:

  • Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ή μέσω τράπεζας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
  • Αν έχετε πληρώσει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal τότε τα χρήματα επιστρέφονται με τον αντίστοιχο τρόπο.

Αν χάσατε τη φόρμα επιστροφής πατήστε εδώ.


Στη νέα παραγγελία που θα κάνω με χρήση του κουπονιού επιστροφής θα χρεωθώ έξοδα μεταφοράς;
Η νέα παραγγελία θα καταχωρηθεί με δωρεάν μεταφορικά. Θα το διαπιστώσετε αμέσως μετά την σωστή καταχώρηση και την επιτυχή εξαργύρωση του κουπονιού επιστροφής.


Το κουπόνι επιστροφής έχει ημερομηνία λήξης;
Όχι! Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε.


Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και όχι έκδοση κουπονιού;
Υπάρχει αυτή η δυνατότητα, συμπληρώνοντας την αντίστοιχη επιλογή στη φόρμα επιστροφής προϊόντων.

Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή συμπληρώστε και τα στοιχεία του λογαριασμού σας στα αντίστοιχα πεδία στη φόρμα επιστροφής προϊόντων.

Αν χάσατε τη φόρμα επιστροφής πατήστε εδώ.


Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα;
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:

  • Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ή μέσω τράπεζας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
  • Αν έχετε πληρώσει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal τότε τα χρήματα επιστρέφονται με τον αντίστοιχο τρόπο.


Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;
Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την όσο το δυνατόν γρηγορότερη επιστροφή των χρημάτων σας και από πλευράς μας η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το δέμα σας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε με sms μόλις ολοκληρωθεί από πλευράς μας η διαδικασία.
Τονίζουμε ότι η εμφάνιση του ποσού στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα εξαρτάται πάντα από την εκδότρια τράπεζα και συνήθως χρειάζονται 2-4 εργάσιμες από την λήψη του sms για την ολοκλήρωση των από μέρους μας ενεργειών.


Έχασα τη φόρμα επιστροφής προϊόντων, τι μπορώ να κάνω;
Αν χάσατε τη φόρμα επιστροφής πατήστε εδώ.


To Cosmosport.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματος να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν απεστάλησαν από τις εγκαταστάσεις μας ή επιστροφές προϊόντων χωρίς τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής προϊόντων καθώς κι επιστροφές ειδών (εσώρουχα, κάτω μέρος μαγιό & κάλτσες) που για λόγους υγιεινής δεν μπορούν να επιστραφούν στην αποθήκη μας.