Γενικές ερωτήσεις


Πώς μπορώ να μάθω σε ποιο κατάστημα είναι διαθέσιμο κάποιο προϊόν;
Για να το πληροφορηθείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας, γνωρίζοντας για την καλύτερη & γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας τον κωδικό προϊόντος που σας ενδιαφέρει.


Πού μπορώ να βρω πληροφορίες (διεύθυνση, ωράριο λειτουργίας) για τα φυσικά καταστήματά σας;
Μπορείτε να βρείτε λίστα των φυσικών καταστημάτων Cosmos Sport εδώ και πατώντας σε αυτό που σας ενδιαφέρει εμφανίζεται η διεύθυνσή του, χάρτης της περιοχής, το ωράριο λειτουργίας καθώς και το ονοματεπώνυμο του υπεύθυνου/ της υπεύθυνης του εν λόγω καταστήματος.


Οι τιμές στο 
online κατάστημα είναι ίδιες με αυτές στα φυσικά καταστήματα Cosmos Sport;
Ναι εκτός συγκεκριμένων προσφορών που γίνονται ανά περιόδους αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αγορές. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με την τιμή μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί κάποιο μέγεθος ή χρώμα;
Στο Cosmossport.gr θα βρείτε τεράστια ποικιλία σε όλες τις κατηγορίες, τόσο προϊόντων όσο και μεγεθών. Αν ένα προϊόν/ μέγεθος έχει εξαντληθεί θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα ενώ φυσικά μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεσολαβήσει ακύρωση/ επιστροφή παραγγελίας και να επανεμφανιστεί ως διαθέσιμο προϊόν/ μέγεθος που έχει εξαντληθεί. Αν δεν υπάρχει απόθεμα σε κάποιο προϊόν/ μέγεθος τότε το αποσύρουμε αυτόματα από το site.


Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και προσφορές του Cosmossport.gr;
Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο "Newsletter" θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα, τις προσφορές και τα events του Cosmossport.gr.


Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter του Cosmossport.gr;
Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Ανοίξτε ένα οποιοδήποτε "Newsletter" μας και πατήστε στο σχετικό link στο τέλος του μηνύματος ή ενημερώστε μας με σχετικό email.


Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μέλους μου αν τον έχω ξεχάσει;
Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα "Σύνδεση". Συμπληρώνετε το email σας και πατάτε "Ξέχασα τον κωδικό μου". Θα λάβετε email με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.


Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Αναλαμβάνουμε 100% την ευθύνη μας για όλα τα προϊόντα που έχουμε στείλει. Αν το προϊόν που λάβατε θεωρείτε ότι έχει κάποιο ελάττωμα τότε καλέστε άμεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.


Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο προϊόν που δεν ζήτησα;
Σε περίπτωση που από λάθος παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.