Καταχώρηση παραγγελίας & πληρωμή


Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου online;
Επιλέξτε μια κατηγορία (Ανδρικά, Γυναικεία, Παιδικά, Αξεσουάρ, Αθλήματα, Brands, Collections, ON SALE %) και χρησιμοποιώντας τα φίλτρα αναζήτησης στο μενού αριστερά βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε. Αν γνωρίζετε τον κωδικό προϊόντος απλά πληκτρολογήστε τον στην αναζήτηση.

  1. Κάνοντας κλικ πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει μεταφέρεστε στην σελίδα του όπου μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε για να αποφασίσετε αν είναι κατάλληλο για εσάς (φωτογραφίες, αναλυτική περιγραφή, οδηγό μεγεθών, κωδικό και τιμή). Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με το προϊόν μπορείτε φυσικά να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.
  2. Επιλέξτε το χρώμα και κατόπιν το ιδανικό για εσάς μέγεθος και πατήστε  ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ . Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά προχωρήστε με ασφάλεια στην καταχώρηση της παραγγελίας είτε ως επισκέπτης είτε ως μέλος.
  3. Επιλέξτε στο Βήμα 1 έναν από τους τρόπους Παραλαβής και συμπληρώστε τα στοιχεία σας. 
  4. Επιλέξτε στο Βήμα 2 έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής: Αντικαταβολή, Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα, PayPal, Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.
  5. Πατήστε το κουμπί  ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΤΩΡΑ!  για να καταχωρηθεί η παραγγελία σας. Σύντομα θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Καθίστε αναπαυτικά και σύντομα τα αγαπημένα σας προϊόντα θα είναι στα χέρια σας ενώ θα σας κρατάμε ενήμερους για την εξέλιξη της παραγγελίας σας!


Μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;
Φυσικά, πολύ εύκολα & γρήγορα ακολουθώντας τα ακόλουθα βήματα:

  1. Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2811-808888 (για την καλύτερη & γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας ιδανικό θα ήταν να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να παραγγείλετε), Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-20:00, εκτός αργιών.
  2. Απαντήστε στις ερωτήσεις του εκπροσώπου μας σχετικά με τα στοιχεία σας. Θα ερωτηθείτε για το ονοματεπώνυμο, την πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση παράδοσης, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, κατά προτίμηση κινητό, και τον τρόπο πληρωμής που θέλετε να επιλέξετε μεταξύ αντικαταβολής, Cardlink, τραπεζικής κατάθεσης (γνωστοποιώντας μας την τράπεζα που σας εξυπηρετεί καλύτερα από τις συνεργαζόμενές μας Πειραιώς, Εθνική, Eurobankκαι Alpha Bank), πληρωμής σε φυσικό κατάστημα Cosmos Sport ή στο πλησιέστερό σας από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής.
  3. Θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας με sms.


Πώς μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook/ Instagram/ email/ φόρμας επικοινωνίας;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη, απλά ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Στείλτε μας το μήνυμα / email σας ή συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας αναγράφοντας ότι επιθυμείτε να παραγγείλετε και δίνοντάς μας τα παρακάτω στοιχεία:
    - κωδικό, χρώμα και μέγεθος προϊόντος
    - ονοματεπώνυμο
    - πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση αποστολής
    - τηλέφωνο επικοινωνίας, κατά προτίμηση κινητό
    - τρόπο πληρωμής επιλέγοντας ανάμεσα σε αντικαταβολή, Cardlink, τραπεζική κατάθεση (γνωστοποιώντας μας την τράπεζα που σας εξυπηρετεί καλύτερα από τις συνεργαζόμενές μας Πειραιώς, Εθνική, Eurobankκαι AlphaBank), πληρωμή σε φυσικό κατάστημα Cosmos Sport ή στο πλησιέστερό σας από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής.
  2. Θα σας καλέσουμε ή θα απαντήσουμε στο μήνυμά/ email σας προκειμένου να επιβεβαιώσουμε την καταχώρηση της παραγγελίας σας.
  3. Θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας με sms.

Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;
Ναι! Από το καλάθι αγορών μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Aν την έχετε ήδη ολοκληρώσει τότε επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι! Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αποστέλλοντας email / μήνυμα μέσω Facebook / Instagram / φόρμας επικοινωνίας με τον κωδικό παραγγελίας και την ένδειξη ακύρωση παραγγελίας ή επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;
Αφού πραγματοποιήσετε την online παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης. Aν δεν το λάβετε, κι αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι δεν έχει ενδεχομένως κατανεμηθεί αντί στο inbox στα ανεπιθύμητα / spam (ή για τους κατόχους gmail ενδεχομένως και στο tab των προωθήσεων / promotions), επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Ποιους τρόπους πληρωμής διαθέτει το Cosmossport.gr;
Σας παρέχουμε την δυνατότητα να επιλέξετε την μέθοδο πληρωμής που σας εξυπηρετεί καλύτερα κάθε φορά κι έτσι στο site μας υπάρχουν οι ακόλουθοι τρόποι πληρωμής:

  • Αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται με την παράδοση της παραγγελίας στον διανομέα της Γενικής Ταχυδρομικής ή σε ένα από τα 250+ καταστήματά της.
  • Σημείωση: η πληρωμή στον διανομέα μπορεί να γίνει μόνο με μετρητά. Για να μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ μετρητών και χρήσης πιστωτικής / χρεωστικής Visa/ Mastercardκάρτας επιλέξτε παραλαβή από το πλησιέστερο σε εσάς από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής.
  • PayPal: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας θα συνδεθείτε αυτόματα με τον PayPal λογαριασμό σας για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία. 
  • Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα: Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε με ασφάλεια τα στοιχεία της πιστωτικής / χρεωστικής Visa / Mastercard κάρτας σας και θα επιστρέψετε στο site μας για να ολοκληρώσετε την καταχώρηση της παραγγελίας σας.
  • Πληρωμή σε φυσικό κατάστημα Cosmos Sport: Πληρώνετε κατά την παραλαβή στο πλησιέστερο σε εσάς κατάστημά μας επιλέγοντας (ή συνδυάζοντας) μεταξύ μετρητών, πιστωτικής / χρεωστικής Visa / Mastercard / American Express κάρτας, δωροεπιταγής Cosmos Sport, διαθέσιμου πιστωτικού υπολοίπου, δωροεπιταγών Ticket Compliments.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Οι λογαριασμοί εμφανίζονται μόλις επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής και μπορείτε να τους δείτε κι εδώ. Στην αιτιολογία της κατάθεσης φροντίστε να σημειώσετε είτε τον αριθμό της παραγγελίας σας είτε το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη όπως αυτό έχει καταχωρηθεί στην παραγγελία.
  • Ασφαλής Πληρωμή με Κάρτα και σε Τηλεφωνική Παραγγελία (Payment Links by Cardlink): Πλέον για τις παραγγελίες μέσω τηλεφώνου/e-mail/chat έχεις δυνατότητα να τις ολοκληρώσεις με ασφάλεια, μόνο με ένα κλικ μέσω της υπηρεσίας της Cardlink! Εμείς σου δίνουμε ένα ειδικό link, το οποίο σε μεταφέρει αυτόματα στο περιβάλλον πληρωμών της Cardlink, συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και ολοκληρώνεται η συναλλαγή.


Για τηλεφωνικές / μέσω
email/ Facebook/ Instagram/ φόρμας επικοινωνίας παραγγελίες μοναδικοί τρόποι πληρωμής είναι η αντικαταβολή, πληρωμή με Cardlink & η τραπεζική κατάθεση ή η πληρωμή σε φυσικό κατάστημα Cosmos Sport ή στο πλησιέστερο σε εσάς από τα 250+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής.



Μπορώ να πληρώσω, μέσω πιστωτικής κάρτας, με άτοκες δόσεις;
H δυνατότητα άτοκων δόσεων παρέχεται μόνο για αγορές από φυσικό μας κατάστημα και κατά συνέπεια και σε παραγγελίες με παραλαβή από φυσικό μας κατάστημα. Απλά ενημερώστε τον / την ταμία του καταστήματος πριν την έκδοση της απόδειξης. Για αγορές αξίας άνω των 50€ υπάρχει η δυνατότητα 2 άτοκων δόσεων, για αγορές αξίας άνω των 71€ υπάρχει η δυνατότητα έως και 3 άτοκων δόσεων, για αγορές αξίας άνω των 121€ υπάρχει η δυνατότητα έως και 4 άτοκων δόσεων, για αγορές αξίας άνω των 151€ υπάρχει η δυνατότητα έως και 5 άτοκων δόσεων και τέλος για αγορές αξίας άνω των 200€ υπάρχει η δυνατότητα έως και 6 άτοκων δόσεων.


Μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο αντί απόδειξης λιανικής;
Ναι, επιλέγοντας έκδοση τιμολόγιου στο Βήμα 1 κατά την Ολοκλήρωση αγοράς.


Για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η πιστωτική/ χρεωστική μου κάρτα;
Αν η τράπεζά σας αρνήθηκε την συναλλαγή μπορεί να συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:

  1. Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
  2. Έχετε υπερβεί το πιστωτικό / ημερήσιο όριο συναλλαγών της κάρτας σας.
  3. Έχετε εισαγάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.
  4. Δεν έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
  5. Κακή σύνδεση στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.
  6. Ανεπιτυχής διαδικασία 3D secure verification. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία αυτή για κάρτες Visa εδώ και για κάρτες Mastercard εδώ.
Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας και / ή δοκιμάστε με άλλη κάρτα / επιλέξτε άλλη μέθοδο πληρωμής.


Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;
Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία θα ακυρωθεί.


Είναι ασφαλείς οι online αγορές στoCosmossport.gr.gr;
Φυσικά! Όσες συναλλαγές πραγματοποιούνται εντός του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι καθ' όλα ασφαλείς με την εγγύηση της NortonSecurity και της PCIDSS.


Μπορώ να πληρώσω για παράδοση στην Κύπρο/ εκτός Ελλάδος με αντικαταβολή;
Για παραγγελίες με χώρα παράδοσης την Κύπρο/ εκτός Ελλάδος αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής είναι η χρήση πιστωτικής/ χρεωστικής Visa/ Mastercard κάρτας και το PayPal.