Go Cosmos FAQ

Hero

Τι είναι η κάρτα GO COSMOS;
Θέλοντας να σας ανταμείψουμε για την εμπιστοσύνη σας δημιουργήσαμε την κάρτα GO COSMOS. Είναι ένα πρόγραμμα ανταμοιβής μέσω του οποίου οι αγορές από τα φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10 μεταφράζονται σε εκπτωτικό κουπόνι αξίας 20€ για εξαργύρωση στα φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10.

Πώς λειτουργεί & τι κερδίζω;
Κάνοντας αγορές στα φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10 συγκεντρώνετε 1 πόντο για 1€ αγοράς μη εκπτωτικών προϊόντων και/ ή 1 πόντο για κάθε 3€ αγοράς εκπτωτικών προϊόντων. Αρκεί να ενημερώσετε τον/ την ταμία του καταστήματος πριν την έκδοση του παραστατικού αγοράς ότι είστε κάτοχος κάρτας GO COSMOS ή, για τα ηλεκτρονικά μας καταστήματα, η καταχώρηση της παραγγελίας όντας συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας μέσω του οποίου έχετε προηγουμένως συνδέσει την κάρτα σας GO COSMOS. Αν καταχωρήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά απλά ενημερώστε τον εκπρόσωπό μας ότι είστε κάτοχος της κάρτας GO COSMOS. Δεν συγκεντρώνετε πόντους από την αγορά προϊόντων που στο site μας έχουν την ένδειξη EXCLUDED FROM ALL PROMOTIONS.
Για κάθε 200 πόντους που συγκεντρώνετε κερδίζετε ένα εκπτωτικό κουπόνι αξίας 20€ το οποίο μπορείτε να εξαργυρώσετε, 14 μέρες μετά την απόκτησή του, σε επόμενη αγορά σας στα φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10. Για λειτουργικούς λόγους όταν συγκεντρώσετε 800 πόντους η κάρτα μηδενίζεται και η καταμέτρηση αρχίζει ξανά. Με την επίδειξη ή την αναφορά της κάρτας σας κερδίζετε πόντους για τις αγορές σας σε όλα τα φυσικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10. Για να ισχύει το ίδιο και για τις αγορές σας στα ηλεκτρονικά καταστήματα θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό και στα δύο sites και να έχετε συνδέσει την κάρτα σας GO COSMOS στους λογαριασμούς αυτούς. Αυτό γίνεται μέσα από το λογαριασμό σας και μέσω της επιλογής «Οι πόντοι μου – Σύνδεση/ Επεξεργασία κάρτας» επιλέγοντας στην επόμενη οθόνη «Σύνδεση κάρτας» και πληκτρολογώντας τον αριθμό της κάρτας σας και το email σας πριν κάνετε click στην «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» (κι όπως αναφέραμε και παραπάνω να καταχωρείτε πάντα την παραγγελία σας συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας).

Πότε πιστώνονται οι πόντοι στην κάρτα μου GO COSMOS;
Όλοι οι πόντοι πιστώνονται στην κάρτα τη στιγμή που κόβεται το παραστατικό αγοράς.

Πώς και πότε εξαργυρώνω το εκπτωτικό κουπόνι μου;
Αφού έχετε συγκεντρώσει τους απαραίτητους πόντους μπορείτε να εξαργυρώσετε το αντίστοιχο εκπτωτικό κουπόνι στην επόμενη αγορά σας σε οποιοδήποτε από τα φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10. Για να εξαργυρωθεί το εκπτωτικό κουπόνι πρέπει να περάσουν 14 ημέρες από την ημερομηνία που συμπληρώσατε τους απαιτούμενους πόντους. Μπορείτε φυσικά, αν το προτιμάτε, να συγκεντρώσετε δύο ή περισσότερα εκπτωτικά κουπόνια και να τα εξαργυρώσετε ταυτόχρονα σε μια συναλλαγή, αρκεί πάντα η αξία των προϊόντων να είναι τουλάχιστον ίση με το συνολικό ποσό των εκπτωτικών κουπονιών που θέλετε να εξαργυρώσετε. Για την εξαργύρωση σε φυσικό κατάστημα απαιτείται η επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας. Για online εξαργύρωση σας ρωτάει αυτόματα το πρόγραμμα αν θέλετε να προχωρήσετε σε χρήση του εκπτωτικού κουπονιού σας (αρκεί πάντα να είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας μέσω του οποίου έχετε προηγουμένως εκδόσει/ συνδέσει την κάρτα σας GO COSMOS). Αν καταχωρήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά απλά ενημερώστε τον εκπρόσωπό μας ότι είστε κάτοχος της κάρτας GO COSMOS και θέλετε να εξαργυρώσετε το εκπτωτικό κουπόνι σας. Από 30.6.2019 η διάρκεια ισχύος των εκπτωτικών κουπονιών Go Cosmos είναι 6 μήνες από την ημέρα έκδοσής τους.

Μπορούν τα μεταφορικά online παραγελίας να καλυφθούν από το εκπτωτικό κουπόνι;
Το εκπτωτικό κουπόνι εξαργυρώνεται μόνο για αγορά προϊόντων.

Μπορώ να εξαργυρώσω μέρος του εκπτωτικού κουπονιού μου;
Η εξαργύρωση του εκπτωτικού κουπονιού γίνεται πάντα σε πολλαπλάσια των 20€ (π.χ. 20€, 40€, 60€ κ.ο.κ.), δεν μπορείτε να εξαργυρώσετε διαφορετικό ποσό.

Κερδίζω πόντους από την εξαργύρωση του εκπτωτικού κουπονιού;
Φυσικά, κατά την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος συγκεντρώνετε τους πόντους που αντιστοιχούν στην αξία του (1€=1 πόντος για μη εκπτωτικά προϊόντα και 3€=1 πόντος για τα εκπτωτικά προϊόντα) ανεξάρτητα από το αν για την πληρωμή του θα εξαργυρώσετε προηγούμενο εκπτωτικό κουπόνι σας.

Μπορώ να κερδίσω πόντους αγοράζοντας ή χρησιμοποιώντας εκπτωτικό κουπόνι Cosmos Sport;
Δεν κερδίζετε πόντους αγοράζοντας ή χρησιμοποιώντας δωροεπιταγές Cosmos Sport. Πόντους κερδίζετε μόνο για την αξία των προϊόντων που πληρώνετε με μετρητά/ πιστωτική ή χρεωστική κάρτα/ μέσω PayPal/ με τραπεζική κατάθεση/ εξαργυρώνοντας εκπτωτικό κουπόνι από την GO COSMOS κάρτα σας.

Έχω extra έκπτωση στις αγορές μου με την κάρτα GO COSMOS;
H κάρτα δεν είναι εκπτωτική οπότε κατά τις συναλλαγές σας με την κάρτα GO COSMOS ισχύουν οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντα.

Πού μπορώ να δω τους πόντους μου και τα διαθέσιμα εκπτωτικά κουπόνια μου;
Αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας από την αρχική οθόνη επιλέγετε «Οι πόντοι μου – Σύνδεση/ Επεξεργασία κάρτας» και στην επόμενη οθόνη εμφανίζονται τόσο οι πόντοι σας όσο τα διαθέσιμα εκπτωτικά κουπόνια σας. Εναλλακτικά μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε από τα φυσικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10 ή να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2811 808 808 (Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-20:00, εκτός αργιών).

Υπάρχουν extra προνόμια της κάρτας GO COSMOS;
Οι κάτοχοι της κάρτας GO COSMOS δικαιούνται έκπτωση 20% σε μία συναλλαγή κατά την εβδομάδα που ξεκινάει την ημέρα των γενεθλίων τους (αφορά αποκλειστικά φυσικές αγορές)! Αν τα προϊόντα της συναλλαγής αυτής δεν είναι εκπτωτικά θα γίνει έκπτωση 20% ενώ αν τα προϊόντα είναι εκπτωτικά αλλά το ποσοστό έκπτωσης είναι μικρότερο του 20% θα γίνει έκπτωση 20% επί της αρχικής τους τιμής. Θα σας ζητηθεί να δείξετε την αστυνομική σας ταυτότητα ώστε να πιστοποιηθεί η ημερομηνία των γενεθλίων. Η προσφορά ισχύει μόνο για αγορές από τα φυσικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10!

Έχασα την κάρτα μου, πώς θα γίνει επανέκδοσή της;
Η κάρτα σας είναι απλά ο μοναδικός κωδικός που λάβατε στο email σας. Αν εκ παραδρομής το διαγράψετε μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2811 808 808 (Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-20:00, εκτός αργιών) προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τον αριθμό της κάρτας σας. Αν είστε παλαιότερος κάτοχος κάρτας GO COSMOS, τότε που εκδιδόταν πλαστικοποιημένη κάρτα, και την έχετε χάσει απλά επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2811 808 808 (Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-20:00, εκτός αργιών) προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τον αριθμό της.

Ενημερωθείτε για τους πόντους σας κάνοντας κλικ εδώ.
(Για να να δείτε τους πόντους σας πρέπει αρχικά να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και στη συνέχεια να επιλέξετε «Οι πόντοι μου – Σύνδεση/ Επεξεργασία κάρτας»)


Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2811 808 808 (Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-20:00, εκτός αργιών). Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή μέσω facebook/ Instagram. Θα είναι χαρά μας να απαντήσουμε οποιοδήποτε ερώτημά σας!


ΔΕ ΒΡΗΚΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ;

  

sendusmail


Αποστολές adidas
Επιστροφές adidas
Μετά την καταχώρηση του τεμαχίου, η παραγγελία δεν μπορεί να ακυρωθεί.Η αποστολή από τα κεντρικά της adidas (Γερμανία) γίνεται συνήθως εντός 2 ημερών. Το τεμάχιο εξαιρείται από προωθητικές ενέργειες/κουπόνια/δωροκάρτες.
Όλες οι επιστροφές adidas είναι εντελώς Δωρεάν. Οι επιστροφές μπορούν να γίνουν εντός 30 ημερών. Οι παραγγελίες adidas συνοδεύονται από έντυπο επιστροφών με αναλυτικές οδηγίες.