Συχνές Ερωτήσεις

Έχεις ερωτήσεις; Έχουμε τις απαντήσεις που ψάχνεις!

Στο Cosmossport.gr θέλουμε όλα να είναι εύκολα κι απλά! Είμαστε εδώ για να σου λύσουμε οποιαδήποτε απορία.

Καταχώρηση παραγγελίας και πληρωμή

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου online; 

Μπορείς να βρεις ότι ψάχνεις εύκολα και με πολλούς τρόπους! Ανακάλυψε προϊόντα μέσα από τις κατηγορίες μας, γράψε το προϊόν που αναζητάς στο πλαίσιο “Αναζήτηση” ή clickαρε το εικονίδιο της φωτογραφίας για να βρεις το προϊόν από εικόνα που έχεις βρει στο διαδίκτυο.

Επίλεξε το σωστό μέγεθος σε κάθε προϊόν, πάτησε επάνω του και στην συνέχεια πάτησε το κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι”. Αφού όλα τα προϊόντα που διάλεξες έχουν προστεθεί στο καλάθι σου, πάτησε επάνω στο εικονίδιο του, στο άνω δεξιό μέρος της σελίδας για να προχωρήσεις στην καταχώρηση.

Τα βήματα που θα χρειαστεί να ακολουθήσεις αμέσως μόλις πατήσεις στο Καλάθι είναι τα εξής:

  1. Βήμα 1. Επίλεξε μέθοδο παραλαβής
  2. Βήμα 2. Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου αλλά και την διεύθυνση ή το σημείο παραλαβής που επιθυμείς
  3. Βήμα 3. Επίλεξε τρόπο πληρωμής και συμπλήρωσε το πεδίο “ Έχεις κουπόνι επιστροφής ή έκπτωσης;” αν έχεις στην κατοχή σου κάτι από αυτά.
  4. Βήμα 4. Clickαρε στο κουμπί “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ” για να καταχωρήσεις την παραγγελία σου και έλεγξε το email που συμπλήρωσε για να βρεις και το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου.
Πώς μπορώ να καταχωρήσω τηλεφωνική παραγγελία;

Μπορείς να βρεις ότι ψάχνεις εύκολα και με πολλούς τρόπους! Ανακάλυψε προϊόντα μέσα από τις κατηγορίες μας, γράψε το προϊόν που αναζητάς στο πλαίσιο “Αναζήτηση” ή clickαρε το εικονίδιο της φωτογραφίας για να βρεις το προϊόν από εικόνα που έχεις βρει στο διαδίκτυο.

Στην συνέχεια σημείωσε τον κωδικό “SKU” ή “Reference” που θα βρεις στο τέλος της αναλυτικής περιγραφής κάθε προϊόντος. Κάλεσε μας στο 2811 808808 (Δευ-Παρ 09:00-21:00 & Σαβ 09:00-20:00) και επίλεξε το νούμερο “1” για καταχώρηση νέας παραγγελίας. Θα σε καθοδηγήσουμε τηλεφωνικά και θα ολοκληρώσουμε μαζί την καταχώρηση της παραγγελίας σου!

Πώς μπορώ να παραγγείλω μέσω social media; 

Μπορείς να βρεις ότι ψάχνεις εύκολα και με πολλούς τρόπους! Ανακάλυψε προϊόντα μέσα από τις κατηγορίες μας, γράψε το προϊόν που αναζητάς στο πλαίσιο “Αναζήτηση” ή clickαρε το εικονίδιο της φωτογραφίας για να βρεις το προϊόν από εικόνα που έχεις βρει στο διαδίκτυο. Βρες τις σελίδας μας σε Facebook ή Instagram και στείλε μας προσωπικό μήνυμα με το link από το προϊόν που επέλεξες. Θα σε καθοδηγήσουμε και θα ολοκληρώσουμε μαζί την καταχώρηση της παραγγελίας σου!

Πως μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

Αφού ολοκληρωθεί η καταχώρηση της παραγγελίας & λάβεις email επιβεβαίωσης, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί καμία τροποποίηση. Προτείνουμε πάντα να γίνεται έλεγχος όλων των προϊόντων αλλά και το στοιχείων της παραγγελίας, πριν την καταχώρηση της.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία* σου καλώντας μας στο 2811 808808, συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας του site, μέσω του live chat ή των social media μας. Μετά την τιμολόγηση και αποστολή της παραγγελίας, δεν είναι δυνατή η ακύρωσή της.

*Εξαιρούνται παραγγελίες με προϊόντα marketplace.

Πως μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Οnline


Στο site μας θα βρεις πολλούς τρόπους πληρωμής για να επιλέξεις αυτόν που σου ταιριάζει.

        • Αντικαταβολή: εξοφλείς την παραγγελία σου, κατά την παραλαβή της, με μετρητά στην courier. Αναλόγως courier/μεθόδου παραλαβής υπάρχει και η δυνατότητα εξόφλησης μέσω POS .
        • Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα: μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάρτες Master Card, Visa και Visa Electron καθώς και prepaid κάρτες.
        • Google/Apple Pay: Eφόσον έχεις εγγραφεί στην αντίστοιχη υπηρεσία χρησιμοποίησέ την εύκολα, με ελάχιστα μόνο click.
        • Δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας: για ηλεκτρονικές αγορές με προπληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας υπάρχει η δυνατότητα 2 έως 6 άτοκων δόσεων για όλες τις παραγγελίες συνολικής αξίας προϊόντων 50€ κι άνω.
        • Klarna: μπορείς να επιλέξεις Klarna για αγορές από 35€ έως 1500€ σε 3 άτοκες πληρωμές, ώστε να κατανείμετε το κόστος της αγοράς σε βάθος χρόνου. Η πρώτη πληρωμή πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και οι υπόλοιπες 2 πληρωμές λαμβάνονται αυτόματα κάθε 30 ημέρες από τον τραπεζικό λογαριασμό, την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα της επιλογής σας.
        • Cardlink:  για τηλεφωνικές παραγγελίες μπορείς να πληρώσεις με ασφάλεια online μέσω κάρτας. Εμείς σου δίνουμε ένα ειδικό link, το οποίο σε μεταφέρει αυτόματα στο περιβάλλον πληρωμών της Cardlink όπου συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και ολοκληρώνεται η συναλλαγή. Ισχύουν οι άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας και στην υπηρεσία Cardlink, με δυνατότητα 2 έως 6 άτοκων δόσεων για όλες τις παραγγελίες συνολικής αξίας προϊόντων 50€ κι άνω.

Φυσικά καταστήματα


Μπορείς να εξοφλείς τις αγορές ή τις παραγγελίες σου στα φυσικά μας καταστήματα με τους παρακάτω τρόπους.

      • Μετρητά: εξοφλείς με μετρητά στο ταμείο του καταστήματος.
      • Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα: μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάρτες Master Card, Visa και Visa Electron καθώς και prepaid κάρτες, στο POS του ταμείου.
      • Δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας: για φυσικές αγορές με προπληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας υπάρχει η δυνατότητα 2 έως 6 άτοκων δόσεων για όλες τις παραγγελίες συνολικής αξίας προϊόντων 50€ κι άνω.
Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;

Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία θα ακυρωθεί.

Είναι ασφαλείς οι online αγορές στo Cosmossport.gr;

Φυσικά! Όσες συναλλαγές πραγματοποιούνται εντός του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι καθ' όλα ασφαλείς. Συγκεκριμένα, σε ότι αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές τα στοιχεία πληρωμής μεταβιβάζονται στην Vivawallet. Όλες οι συναλλαγές εγκρίνονται μέσω εκείνης καθώς περνούν όλα τα σύγχρονα στάδια ταυτοποίησης και ασφαλείας.

Αποστολές adidas
Επιστροφές adidas
Μετά την καταχώρηση του τεμαχίου, η παραγγελία δεν μπορεί να ακυρωθεί.Η αποστολή από τα κεντρικά της adidas (Γερμανία) γίνεται συνήθως εντός 2 ημερών. Το τεμάχιο εξαιρείται από προωθητικές ενέργειες/κουπόνια/δωροκάρτες.
Όλες οι επιστροφές adidas είναι εντελώς Δωρεάν. Οι επιστροφές μπορούν να γίνουν εντός 30 ημερών. Οι παραγγελίες adidas συνοδεύονται από έντυπο επιστροφών με αναλυτικές οδηγίες.